UNTUK TEMPAHAN ISI BORANG INI

Name:
Email Address:
NO TELEFON
ALAMAT
NAMA PRODUK YANG DIPILIH
PENGHANTARAN MELALUI POS LAJU
PEMBAYARAN MELALUI MAYBANK
CIMB

form mail

Jumaat, Februari 27, 2009

Collagen Plus (untuk kulit, rambut & kuku)

Makanan yang bernutrisi untuk kulit wanita dan lelaki

Cara yang paling mudah dan cepat untuk mempunyai kulit yang muda, tidak berkedut adalah bermula dengan membekalkan makanan yang berkhasiat. Collagwen Plus, ialah kombinasi 'makanan untuk kulit' yang dihasilkan oleh Hovid Pure untuk meningkatkan tekstur kulit dan penampilan, untuk memberikan anda kulit yang lebih licin, pejal dan lembap.


Kecantikan dari dalam untuk kulit
Collagen Plus mengandungi kandungan semulajadi termasuk susu skim, kolagen ikan, protin soya yang diasingkan, ekstrak malt, ekstrak sekam dan ekstrak teh hijau. Setiap bahan yang digunakan berfungsi untuk membekalkan nutrien untuk menutrisikan kulit.

Hapuskan tanda-tanda penuaan yang ketara


Apabila kulit kita menua, ia mula mengalami pengurangan dalam kandungan kolagen dan keanjalan serat yang menyebabkan lebih banyak jurang dalam jaringan kalogen. Kulit mula nampak tua dan tanda-tanda ketara seperti garisan lembut dan halus, kulit berkedut, lendut, lipatan dan tekstur kulit yang kasar jelas kelihatan. Kekurangan kolagen juga boleh menyebabkan kulit menjadi lembik, wujudnya selulit dan kuku serta rambut kelihatan suram, kekeringan dan tidak bermaya.




Harga: RM138.00 + RM6.00 belanja Poslaju
Cara Beli : Bank-in bayaran anda ke akaun Maybank: 1584 3501 4792 (simpan resip untuk rujukan & pengesahan)
SMS: nama, alamat, masa dan tarikh Bank-in ke: No. 012-5757027
- Pesanan anda akan di hantar dalam masa 3 hari setelah bayaran anda disahkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan